“Bröllopsdag”
Omdöme om Trosa Matstudio

Trosa Matstudio
Rankad som nr 2 av 21 Restauranger i Trosa

En viktig kväll för oss som blev väldigt lyckad genom mycket god mat och gott vin. Personalen var också supertrevlig. Rekomenderar denna restaurang starkt.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 80perg

Omdömet skrevs 30 mars 2021

Vi firade 20 år jag och min sambo.
Vi åt förrätt (prova 3 olika) samt varmrätt iberico samt parmesan gratinerad torsk.
Det går inte att äta godare.
Båda var supernöjda.
Verkligen underbart gott.
Sen tycker jag att priset är humant.
Man blir alltid sugen på att prova något nytt.
Överraskning var att den vegetariska föräten var jätte smarrig.

Tack L3176EOpeterm
Omdömet skrevs 19 mars 2021 från mobil enhet

Mycket bra mat för det priset! Mysig trevlig miljö och engagerad personal! Kommer absolut besöka restaurangen fler gånger.

Tack 387samuelb
Omdömet skrevs 5 mars 2021 från mobil enhet

Bra mat. Mysigt ställe. Lite trångt och logistik problem. Annars ett bra ställe om sommaren säkert. Kommer testa dem igen.

Tack Martinodman
Omdömet skrevs 14 oktober 2020 från mobil enhet

Mysigt ställe med trevlig personlig personal. Hjälpsamma o allt mkt gott! Högt betyg! Kul att dom hade öppet trots lågsäsong.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack EmilieSylvander
EllaRebecca, Marknadsföring på Trosa Matstudio, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2020

Hej Emelie, tack för dina ord :) Varmt välkommen åter!

Resenärer som tittade på Trosa Matstudio tittade också på

Trosa, Södermanlands län

Trosa, Södermanlands län

Besökt Trosa Matstudio? Berätta vad du tyckte!