“Gott och vällagad prisvärd mat”

Ankaret Restaurang & Pub
Rankad som nr 8 av 21 Restauranger i Trosa

Kycklingspett , saftiga och goda, Kalv entrecote där man gick välja mellan planka, pommes eller gratäng. Fräscht och rent. Trevlig personal. Prisvärd mat, rekommenderas

Datum för besöket: maj 2021
Tack 348katarinai

Omdömet skrevs 12 november 2020

Restaurang med fin veranda mitt i centrum. Menyn är stor och varierad, det finns både pizza, hamburgare och kött- och fiskrätter, så det finns valmöjligheter och prisklasser för de flesta.

Tack Ulla M
Omdömet skrevs 4 september 2020 från mobil enhet

Fräscht, mysig miljö och bra utbud på menyn! Trevlig personal! Väldigt bra pris och service. Supernöjda!

Datum för besöket: september 2020
2  Tack 733danielk
Omdömet skrevs 11 augusti 2020

Vi var där den 11/8 till middag. Vi tog kycklingspett betyg 4/5, Schnitzel 5/5, Oxfilépastan 5/5 riktigt god mat. Trevlig personal, man behövde inte vänta länge på maten. En fantastisk upplevelse.

Tack Joj4life
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Vitlöksbrödet med tsatsikin var ok men helt fel bröd. Riktigt trist Bookmaker toast, med samma, inte så bra bröd, som man gjorde vitlöksbrödet. Torr barnburgare. Barn pizzan god. Lite dryg servitris.

1  Tack sealla

Resenärer som tittade på Ankaret Restaurang & Pub tittade också på

Trosa, Södermanlands län
Trosa, Södermanlands län

Besökt Ankaret Restaurang & Pub? Berätta vad du tyckte!