“Levnadskonstnär.”
annan resenär har bokat det här boendet
Utsikt över viken Egen brygga
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Utsikt över viken
Egen brygga
Så här ser lägenheten ut
Matplats mot väster
Matplats inomhus
Kök med all utrustning
Toalett med dusch
Sovrum söder,Dubbelsäng
Viken där huset ligger
Utsikt Från tvättstugan
tv hörnan med 42'platt tv.
Sovrum mot väster med 2 enkelsängar
Blå timmen vid grillplatsen
Skönt i skuggan under parrasollen
bad vid egen brygga
Kök/Vardagsrum
Natt foto över huset
Utsikt från terass,kvällssol
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

10 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 hjälpsamhetsröster
“Levnadskonstnär. ”
Omdömet skrevs 11 juni 2017 för en vistelse i mars 2017

Ett fantastiskt hus uppdelat på tre lägenheter och terrasser. Allt är topputrustat. Nära till allt man behöver. Mat, sol, vind, natur, vatten och lokaler för inköp av olika nödvändigheter. Glöm inte att inhandla olivolja av olika smaker. Här finns allt om man vill utmana. Hyr bil kör av småvägar, hälsa på folket, alla får en upplevelse. Njut av er vistelse.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jun 11 2017
Tack för de fina orden, och du har förstått hur man ska njuta av det som Brac och Bobovisca har att erbjuda.
Välkommen tillbaks.
SG
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera