“Tyvärr minskade portioner”

Boka bord
lör 12/6
20:00
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Jonsered

Klar försämring sedan förra våren. Flera i gänget blev inte mätta på maten denna gången trots att vi tog menyn. Men smakerna goda och ölen fantastisk

Datum för besöket: april 2021
Tack Onnered

Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Vi visste att Poppels gjorde bra öl men att maten och miljön skulle vara utav denna kvalitet det hade vi inte räknat med.maten var perfekt matchad med varje rätt och spännande hur ölet ändrar karaktär när man adderar maträtter. Mycket trevlig personal som skötte pandemi riktlinjer in i minsta detalj. Rent och fräscht. Kan varmt rekommendera att åka till Jonsered.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack isnna70
Omdömet skrevs 23 augusti 2020

Poppels har på dom senaste åren blivit en favorit när man skall avnjuta en öl. Finns ett stort utbud av dessa läckerheter. Därav var det spännande o testa deras koncept med öl till matchande mat. Fick bord med utsikt över bryggeriet. Vi beställde "Bryggmästarns val" , en trerätters med ett ölpaket. Vi njöt till fullo. Maten var god och ölen matchade perfekt. Personalen var grymt trevliga o tog sig tid ex. när man hade frågor om vilken öl passar till div. mat. Vi gick därifrån mätta o belåtna. Ett koncept med god hantverkaröl till matchande mat är en fantastisk idé. Vi kommer tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Anders T
Omdömet skrevs 14 augusti 2020

Satt och avnjöt en väldigt trevlig och god middag i goda vänners lag. Alla beställde olika och alla var supernöjda med maten. Servitrisen hade väldigt bra rekommendationer om öl till maten. Dock var det alkoholfria alternativen något mindre. Ventilationen inne fungerade ej. Personalen gjorde vad de kunde för att sänka temperaturen i lokalen, men det var VARMT. Bra prisklass.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Martin L
Omdömet skrevs 3 april 2020 från mobil enhet

Konceptet med fantastisk hantverksöl och matchande vällagad mat fungerar perfekt. Avslutande Fatlagrad Imperial stout All Bout It fulländade upplevelsen. Trevlig och bra personal. Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: april 2020
Tack kenteric

Besökt Poppels Öl&Mat? Berätta vad du tyckte!