“Otroligt god mat”
Omdöme om Bad Wolf BBQ

Bad Wolf BBQ
Rankad som nr 1 av 148 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 14 juni 2021 från mobil enhet

Bästa Texmex-maten som vi har ätit i Sverige, trevlig personal och miljö. Maten var otroligt god och kom snabbt.
De har även ett bra utbud på amerikanska öl.

1  Tack 293matsl

Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Fantastiskt trevlig personal och gudomlig mat!

Vi lyckades reservera ett bord för 4 på kvällen och togs emot av en fantastiskt trevlig personal till att börja med.

Maten var även den magiskt. Jag beställde Lonestar Sampler och då fick man ribs, friterad kyckling och quesadillas. Portionen var enorm och nu i efterhand så var valet givet. Allt var himmelskt gott och jag hade ångrat mig om jag bara tog 1 av dessa rätter.

Restaurangens ranking är utan tvekan välförtjänt och kan inte annat än att rekommendera den!

1  Tack 535omids
Omdömet skrevs 6 juni 2021 från mobil enhet

Fantastisk bbq och personalen helt underbara!
Åt och drack lite blandat och ribsen och kycklingen var helt fantastiska och jalapeñosen till =) Var så mätta att vi storknade ;-)

1  Tack Fredrik G
Omdömet skrevs 31 maj 2021 från mobil enhet

Strålande mat, aldrig ättit så bra fried chicken någonsin! Strålande service, trevlig och snabb! Jättefin familjär upplevelse där gäster pratar med varandra! Rekommenderar varmt att komma hit!

Tack jonnawild
Omdömet skrevs 30 maj 2021 från mobil enhet

Fantastisk mat och lika fantastiska ägare! Tog cowboy pulled pork burger och chicken flatbred. Verkligen en upplevelse jag rekommenderar. Fungerar för par, familj och vänner. Vuxna och små.

Datum för besöket: april 2021
Tack mikaelayb

Resenärer som tittade på Bad Wolf BBQ tittade också på

Besökt Bad Wolf BBQ? Berätta vad du tyckte!