“Ett stycke av amerikansk BBQ,”
Omdöme om Bad Wolf BBQ

Bad Wolf BBQ
Rankad som nr 1 av 144 Restauranger i Visby

Ett stycke av amerikansk BBQ, många alternativ av öl som lirar perfekt, vi valde en ”fried chicken” samt en spare ribs. Mycket mat som allt smakade gott, vi kan verkligen rekommendera alla att boka här.
Hopppas att vi får tillfälle att ta med våra ungdomar med respektive, vilken succé det kommer att bli.

Datum för besöket: maj 2021
Tack torbj_rnl525

Grymt god bbq med gigantiska portioner och helt rätt smak. Så här ska det smaka. Proppmätt och så nöjd. Blir garanterat ett återbesök när vi har vägarna förbi.

Datum för besöket: april 2021
Tack Freedom29111209922
Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

Trevligt ställe med mycket god mat. Nachos med guacamole fantastiskt god! Mycket mat, goda smaker och roligt ställe!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Arkensgrand
Omdömet skrevs 11 april 2021 från mobil enhet

En liten bit av usa mitt i visby, enkelt men vällagat trevligt och hemma hos atmosfären gjort sitt till

Datum för besöket: april 2021
Tack Adventure196859
Omdömet skrevs 18 februari 2021 från mobil enhet

En äkta lokalrestaurang med egenlagad mat. Maten är Top of the line samt servicen personlig och professionell. Hit kommer vi definitivt att återvända. Man önskar det fanns flera sådan här restauranger i Sverige, tyvärr är de sällsynta.

Datum för besöket: februari 2021
Tack 541claese

Resenärer som tittade på Bad Wolf BBQ tittade också på

Besökt Bad Wolf BBQ? Berätta vad du tyckte!