“Trevlig avslappnad och familjär stämning ”
Omdöme om Bad Wolf BBQ

Bad Wolf BBQ
Rankad som nr 1 av 148 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

Trevligt ställe med mycket god mat. Nachos med guacamole fantastiskt god! Mycket mat, goda smaker och roligt ställe!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Arkensgrand

Omdömet skrevs 11 april 2021 från mobil enhet

En liten bit av usa mitt i visby, enkelt men vällagat trevligt och hemma hos atmosfären gjort sitt till

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Adventure196859
Omdömet skrevs 18 februari 2021 från mobil enhet

En äkta lokalrestaurang med egenlagad mat. Maten är Top of the line samt servicen personlig och professionell. Hit kommer vi definitivt att återvända. Man önskar det fanns flera sådan här restauranger i Sverige, tyvärr är de sällsynta.

Datum för besöket: februari 2021
Tack 541claese
Omdömet skrevs 30 november 2020 från mobil enhet

Enkel miljö. Okomplicerad mat som smakar utmärkt.
Underhållande ägare.
Är ett återkommande måste när man besöker Gotland.

Datum för besöket: juli 2020
Tack tobbe715
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Gick hit för att äta lite grillat och blev inte besvikna! Ägarna var trevliga och maten vart riktigt god och gillade de hemgjorda såserna!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 475andreask

Resenärer som tittade på Bad Wolf BBQ tittade också på

Besökt Bad Wolf BBQ? Berätta vad du tyckte!