“Magiskt god mat”
Omdöme om Bad Wolf BBQ

Bad Wolf BBQ
Rankad som nr 1 av 148 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Väldigt kräsen på kamben då jag kört själv i flera år. Grabben beställde spareribs och jag beställde baby back ribs. Bägge var grymt bra tillagade. Frugan käkade hamburgaren, god smak men lite för kompakt. Goda bbq såser och Coleslaw till. Sen vart det inte sämre med störtskön lirare som tog beställningarna. 5 av 5

Tack tobiasr784

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Galet bra! Mycket mat och otroligt gott! Enkelt och trevligt. Bästa Tex MeX USA. Enkel resturang med beställning i baren men väl fungerande!

Tack PetMag23
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Perfekt för vår familj, baby back ribbsen var magiska, salladen var lysande. Mycket bra utbud på ölen. Perfekt ställe GÅ HIT !!

Tack jockeg152
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Helt magisk restaurang, rolig och trevlig personal. Riktigt fint käk och man blir mätt som stor ätare, mycket prisvärt.

Tack P7930EQjohanl
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Grym kärlek till maten och den kärleken fick jag smaka på idag.
Ett måste om man besöker Visby.
Åt burgare.

Tack 674rogera

Resenärer som tittade på Bad Wolf BBQ tittade också på

Besökt Bad Wolf BBQ? Berätta vad du tyckte!