“Dåligt”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Omdömet skrevs 27 oktober 2017

Pizzan smakade absolut inte bra.Vitlökssåsen var lätt rödfärgad med väldigt lite vitlökssmak,,,,Lilla Elefanten Hade Jätte bra Pizza för några år sedan.
Kenneth

Tack Kenneth J

Omdömet skrevs 11 september 2017 från mobil enhet

Ett bra ställe speciellt för avhämtning av pizza nära Östercentrum i Visby. Pizzorna är lagom till både smak och storlek.

Tack David J
Omdömet skrevs 15 augusti 2017

Detta var en Thailänsk restaurang från början men nu har stället både svensk och Thai mycket god sådan med trevlig personal

Tack Scandinaviancorner
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Blev väl bemött och hittade bra alternativ i menyn själv åt jag Black and White som var utmärkt. några av oss andra valde Pasta Burgare eller Pizza som också var till belåtenhet.

Tack Gunnar P
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Helt okej pizza. Rätt dyra men bra smak och fräscha ingredienser.
Värt ett besök ifall man vill ha en flottig pizza.

Tack Roffe W

Resenärer som tittade på Lilla Elefant tittade också på

Besökt Lilla Elefant? Berätta vad du tyckte!