“Bra hämtmat när man är sugen på pizza.”
Omdöme om Lilla Elefant

Lilla Elefant
Rankad som nr 86 av 151 Restauranger i Visby
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Omdömet skrevs 11 september 2017 från mobil enhet

Ett bra ställe speciellt för avhämtning av pizza nära Östercentrum i Visby. Pizzorna är lagom till både smak och storlek.

Tack David J

Omdömet skrevs 15 augusti 2017

Detta var en Thailänsk restaurang från början men nu har stället både svensk och Thai mycket god sådan med trevlig personal

Tack Scandinaviancorner
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Blev väl bemött och hittade bra alternativ i menyn själv åt jag Black and White som var utmärkt. några av oss andra valde Pasta Burgare eller Pizza som också var till belåtenhet.

Tack Gunnar P
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Helt okej pizza. Rätt dyra men bra smak och fräscha ingredienser.
Värt ett besök ifall man vill ha en flottig pizza.

Tack Roffe W
Omdömet skrevs 26 maj 2017

Billigt ställe( ej pengamässigt) . Tog fredagsbuffé , fanns hamburgare med tillbehör, men tog snabbt slut och ersattes efter påtryckningar. Pizzan är god men söt pizzasallad? Nej tack

Tack berntherlitz

Resenärer som tittade på Lilla Elefant tittade också på

Besökt Lilla Elefant? Berätta vad du tyckte!