“Dåligt”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Omdömet skrevs december 23 2016 från mobil enhet

Tänkte oss en pizzabuffé vilket dom erbjuder. Men det var hela tiden slut på pizza. Så vi fick äta från grillbuffén. Allt kött smakade lika dant. Flera saker var så torra att man inte ville äta det. Disk stod kvar på borden. På tok för lite personal, tyckte synd om tjejen som jobbade där.
Pizza för avhämtning är ok.
Men jag avråder från att äta på plats.

Tack Johan A

Omdömet skrevs november 16 2016 från mobil enhet

En liten kvällspromenad ledde mig slumpmässigt hit, och jag blev inte besviken. Klassisk vällagad pizza med generösa toppings, fräsch salladsbar, bra utbud av öl, allt rent välvårdat och snyggt. Därtill snabb och vänlig service.

Tack Arcoman
Omdömet skrevs oktober 24 2016

Jättegod pizza, jag valde en av deras 'favorit' meny. Det gick jättesnabbt och jag blev proppmätt! :)

Tack Tamm S
Omdömet skrevs juli 26 2016

Ligger lite utanför Visby innerstad, något som påverkar atmosfären. Det är betydligt lugnar här. och som vanligt, alldeles utmärkt käk. Ta dig de få stegen hit, du blir icke missnöjd.

Tack GoranWaldt
Omdömet skrevs januari 26 2016 från mobil enhet

Jag var där och åt i helgen. 1 h och 10 min fick vi vänta innan maten kom. Inte någon gång under tiden som vi väntade kom det fram någon personal som bad om ursäkt för dröjsmålet.
Inte ok.

Tack Emma G

Resenärer som tittade på Lilla Elefant tittade också på

Besökt Lilla Elefant? Berätta vad du tyckte!