“Dåligt”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Omdömet skrevs 23 december 2016 från mobil enhet

Tänkte oss en pizzabuffé vilket dom erbjuder. Men det var hela tiden slut på pizza. Så vi fick äta från grillbuffén. Allt kött smakade lika dant. Flera saker var så torra att man inte ville äta det. Disk stod kvar på borden. På tok för lite personal, tyckte synd om tjejen som jobbade där.
Pizza för avhämtning är ok.
Men jag avråder från att äta på plats.

Datum för besöket: december 2016
Tack 328johana

Omdömet skrevs 16 november 2016 från mobil enhet

En liten kvällspromenad ledde mig slumpmässigt hit, och jag blev inte besviken. Klassisk vällagad pizza med generösa toppings, fräsch salladsbar, bra utbud av öl, allt rent välvårdat och snyggt. Därtill snabb och vänlig service.

Datum för besöket: november 2016
Tack Arcoman
Omdömet skrevs 24 oktober 2016

Jättegod pizza, jag valde en av deras 'favorit' meny. Det gick jättesnabbt och jag blev proppmätt! :)

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Tamm S
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Ligger lite utanför Visby innerstad, något som påverkar atmosfären. Det är betydligt lugnar här. och som vanligt, alldeles utmärkt käk. Ta dig de få stegen hit, du blir icke missnöjd.

Datum för besöket: juli 2016
Tack GoranWaldt
Omdömet skrevs 26 januari 2016 från mobil enhet

Jag var där och åt i helgen. 1 h och 10 min fick vi vänta innan maten kom. Inte någon gång under tiden som vi väntade kom det fram någon personal som bad om ursäkt för dröjsmålet.
Inte ok.

Datum för besöket: januari 2016
Tack Emma G

Resenärer som tittade på Lilla Elefant tittade också på

Besökt Lilla Elefant? Berätta vad du tyckte!