“Fräscht, vänligt ett par minuter utanför ringmuren ”
Omdöme om Lilla Elefant

Lilla Elefant
Rankad som nr 82 av 151 Restauranger i Visby
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Omdömet skrevs 16 november 2016 från mobil enhet

En liten kvällspromenad ledde mig slumpmässigt hit, och jag blev inte besviken. Klassisk vällagad pizza med generösa toppings, fräsch salladsbar, bra utbud av öl, allt rent välvårdat och snyggt. Därtill snabb och vänlig service.

Tack Arcoman

Omdömet skrevs 24 oktober 2016

Jättegod pizza, jag valde en av deras 'favorit' meny. Det gick jättesnabbt och jag blev proppmätt! :)

Tack Tamm S
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Ligger lite utanför Visby innerstad, något som påverkar atmosfären. Det är betydligt lugnar här. och som vanligt, alldeles utmärkt käk. Ta dig de få stegen hit, du blir icke missnöjd.

Tack GoranWaldt
Omdömet skrevs 26 januari 2016 från mobil enhet

Jag var där och åt i helgen. 1 h och 10 min fick vi vänta innan maten kom. Inte någon gång under tiden som vi väntade kom det fram någon personal som bad om ursäkt för dröjsmålet.
Inte ok.

Tack Emma G
Omdömet skrevs 26 oktober 2015

Bra service och god mat, mysig restaurang/ ombonat och hemtrevligt
man känner sig lugn när man kommer in!

Tack Pia D

Resenärer som tittade på Lilla Elefant tittade också på

Besökt Lilla Elefant? Berätta vad du tyckte!