“En klassiker”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Ligger lite utanför Visby innerstad, något som påverkar atmosfären. Det är betydligt lugnar här. och som vanligt, alldeles utmärkt käk. Ta dig de få stegen hit, du blir icke missnöjd.

Tack GoranWaldt

Omdömet skrevs 26 januari 2016 från mobil enhet

Jag var där och åt i helgen. 1 h och 10 min fick vi vänta innan maten kom. Inte någon gång under tiden som vi väntade kom det fram någon personal som bad om ursäkt för dröjsmålet.
Inte ok.

Tack Emma G
Omdömet skrevs 26 oktober 2015

Bra service och god mat, mysig restaurang/ ombonat och hemtrevligt
man känner sig lugn när man kommer in!

Tack Pia D
Omdömet skrevs 6 oktober 2015

Pizzeria med högre standard, men når tyvärr inte hela vägen. Maten är god, men dyr och personalen är "måtligt" intresserad av sina gäster, grälar internt inför gästerna.
Men son sagt maten är ok, om du står ut med kackel från köket.

Tack Roberth J
Omdömet skrevs 12 juli 2015

En trevlig restaurang med mysig inredning
Bra service och god mat
Allt från pizza till plankstek
Mysig plats om man ska fira med sin käraste eller om man kommer ett sällskap, öppet året runt, på sommaren kan man sitta och koppla av på deras uteservering!

Tack Pia D

Resenärer som tittade på Lilla Elefant tittade också på

Besökt Lilla Elefant? Berätta vad du tyckte!