“Trevlig restaurang!”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Middagsalternativ: Uteservering, Avhämtning
Omdömet skrevs 26 oktober 2015

Bra service och god mat, mysig restaurang/ ombonat och hemtrevligt
man känner sig lugn när man kommer in!

Tack Pia D

Omdömet skrevs 6 oktober 2015

Pizzeria med högre standard, men når tyvärr inte hela vägen. Maten är god, men dyr och personalen är "måtligt" intresserad av sina gäster, grälar internt inför gästerna.
Men son sagt maten är ok, om du står ut med kackel från köket.

Tack Roberth J
Omdömet skrevs 12 juli 2015

En trevlig restaurang med mysig inredning
Bra service och god mat
Allt från pizza till plankstek
Mysig plats om man ska fira med sin käraste eller om man kommer ett sällskap, öppet året runt, på sommaren kan man sitta och koppla av på deras uteservering!

Tack Pia D
Omdömet skrevs 2 april 2015

Riktigt god mat men usel personal.
Beställde mat via telefon, gick smidigt. Kom till restaurangen efter en kvart och betalade.
Tjejen i kassan sa det tar en minut till så jag ställde mig o väntade. Jag såg på pizza tillverkningen o la märke till kartonger på ugnen.
När 20 minuter gått togs dessa kartonger ner och personalen antog ingen skulle hämta dom. Tillslut frågade en om dessa var mina och jag blev förvånad när jag trodde dom omöjligen kunde missat mig stå framför kassan.
Allt detta medans en mörkhårig tjej som jobbar där flamsade runt och pratade med anställda.
Tidigare besök har dom missat att ge såser o dylikt.

• Atmosfär
2  Tack anders b
Omdömet skrevs 11 november 2014

Väldigt bra mat, trevlig personal och bra läge. Centralt i Visby, gångavstånd till allt. Att maten är bra och personalen trevlig gör stället till ett mycket bra val.

• Atmosfär
Tack PejaHavdhem

Resenärer som tittade på Lilla Elefant tittade också på

Besökt Lilla Elefant? Berätta vad du tyckte!