“Tog 35 minuter innan vi fick”
Omdöme om Bolaget

Bolaget
Rankad som nr 15 av 144 Restauranger i Visby

Tog 35 minuter innan vi fick beställa mat. Vi fick inte ens en flaska vatten under den tiden. Var ej uppmärksammade på att vi hade tomt i glasen. Vi är inte alls nöjda med servicen! Helt ok mat.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Annros79

Omdömet skrevs 11 april 2021 från mobil enhet

Innovativt kök fantastisk mat suverän service fixade det där lilla extra men priserna på vin drar ner omdömet

Datum för besöket: april 2021
Tack Adventure196859
Omdömet skrevs 30 oktober 2020 från mobil enhet

Vi käkade förrätt (kalixrom och råbiff), huvudrätt (ryggbiff) och efterrätt creme brulee.
Allt var gott, förrätten var amazing. Helt klart bäst. Huvudrätten var god, fast inte i samma kaliber som förrätten. Efterrätten var god, hade varit fint med liiiite större portion.

Vinet var väldigt gott och passade till huvudrätten. Bubblet var precis lagom bubbligt!

Trevlig personal som inte var för på eller för frånvarande. Perfekt trevligt.

Ska du ha en lyxig kväll och spendera pengar på lite finare ställe? Då passar detta bra. För det var dyrt. Men värt det.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack sofiawells
Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, bra viner som passade perfekt till maten. Mycket trevlig personal som var verkligen serviceminded.
Härligt läge på Stortorget så här trivs man ypperligt.
Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack bosseb152
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

Var några timmar kvar till vår middagsbordens så satte oss här för en fördrink. Fantastisk alkoholfri drink, bra vanlig cocktail, trevlig personal och bra ”smårätter”.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Spaedtke

Resenärer som tittade på Bolaget tittade också på

Besökt Bolaget? Berätta vad du tyckte!