“Utnyttjade ett presentkort”
Omdöme om Joda

Joda
Rankad som nr 25 av 144 Restauranger i Visby

Utnyttjade ett presentkort från Smartbox.
Vi fick inleda med varsitt glas Cava, samt 3-rätters middag, Skagenröra och därefter lammytterfilé och saffranspannkaka till dessert.
Vi var mycket nöjda och vill verkligen rekommendera denna restaurang.

Datum för besöket: maj 2021
Tack torbj_rnl525

Omdömet skrevs 15 april 2021 från mobil enhet

Trevlig restaurang, där vi åt lunch som bestod av Nachos tallrik. Det var mycket gott och väldigt stor portion, så vi var mätta länge. Trevlig och uppmärksam personal. Vid nästa besök i Visby, besöker jag gärna Joda igen.

Datum för besöket: april 2021
Tack SusanneB1993
Omdömet skrevs 2 mars 2021

Vi åt väldigt gott och prisvärt. Länge sedan vi fick så god friterad potatis, frasigt till sista tuggan. Kanske inte den mysigaste restaurang vi varit på, men med kärlek till maten, med goda viner, trevligt och med snabb service. Rekommenderas!

Datum för besöket: mars 2021
Tack Emm101010
Omdömet skrevs 26 oktober 2020 från mobil enhet

Toppen brunch med perfekta rätter, varken för enkelt eller för pretentiöst. Kaffet var gratis servicen vänlig och snabb. Det finns något för alla smaker. Välj 3 rätter minst. Vi kommer hit igen!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 470gustavs
Omdömet skrevs 26 oktober 2020 från mobil enhet

p.g.a corona trodde jag att brunchen inte skulle vara något. Men gud, så fel jag hade. Priserna var bara perfekta om inte låga, personalen var mycket trevlig och kunde göra ändringar på maten om man ville. Bäst av allt var själva maten. Pannkakorna och bageln kan jag starkt rekommendera. Mycket fin dekor på maten, och när man äter kan man inte ens beskriva hur gott det är. Som sagt, perfekta priser, mycket trevlig personal, bästa brunchen jag någonsin ätit. Rekommenderas mer än någonsin.

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack HugoTheHero

Resenärer som tittade på Joda tittade också på

Besökt Joda? Berätta vad du tyckte!