“Grymma burgare”
Omdöme om Brooklyn Visby

Brooklyn Visby
Rankad som nr 17 av 155 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 5 juli 2018 från mobil enhet

Grymma burgare med krispiga pommes som går att få i olika varianter. Testade Brooklyn burgaren och den var det riktigt drag i. Trevlig personal gjorde kvällen lyckad trots att det var väldigt mycket folk. De gjorde allt för att man skulle få mat och en plats smidigt.

Tack Anna L

Omdömet skrevs 14 maj 2018 från mobil enhet

Vi fick plats här på en lördagslunch (finns endast servering inomhus) och tog deras lunchburgare. Det finns goda alternativ även om man inte äter kött. Glutenfritt bröd finns, men det var en grov frukostbulle.. Supertrevlig service och snygg inredning.

Tack Lovisawallin
Omdömet skrevs 14 maj 2018 från mobil enhet

Skönt att slå sig ner efter dagens vandringar.
En hamburgare brukar ju funka. Här var burgarna mycket goda. Trevlig personal med glimten i ögat. Väl värt ett besök.

Tack Alf O
Omdömet skrevs 1 maj 2018

Burgarna samt Sötpotatis-pommes var otroligt goda. Personalen trevlig, men lite stressad.

Efterrätten lämnade dock mer att önska. Jag valde deras Mudcake, men till min och min allergis förvåning så innehöll den jordnötter. En minst sagt hemsk upplevelse.

Det står förvisso på menyn att om man är allergisk så ska man fråga efter innehåll, men en mudcake ska inte ha jordnötter i sig och om den ska ha jordnötter så bör det stå på beskrivningen av rätten.

Tack vare efterrätten blir det ett dåligt betyg.

1  Tack Andreas L
Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

Härlig stämning i lokalen och trevlig personal.
Halloumiburgaren var rejäl och riktigt god! Det fanns även bra glutenfritt bröd, stort plus!
Den hemmagjorda ketchupen var riktigt god!

Tack Malin W

Resenärer som tittade på Brooklyn Visby tittade också på

Besökt Brooklyn Visby? Berätta vad du tyckte!