Spara
Höjdpunkter från omdömen
Helt magnifikt!

Man dras tillbaka i tiden! Att gå eller cykla längs denna fantastiskt välbevarade mur, känns helt ... läs mer

Omdömet skrevs 12 oktober 2020
314piaw
från mobil enhet
Mycket vacker

Ringmuren i Visby är mycket vacker och välbevarad och ger staden en mycket fin karaktär. På vissa ... läs mer

Omdömet skrevs 6 september 2020
MorganO69
Borås, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 601 omdömen

Omdömet skrevs 19 juli 2018

Det är en sån fin känsla att gå längs denna fina gamla mur. Att gå in och ut genom Österport är en sån fin känsla. Man känner historiens vingslag . Muren gör Visby så speciell.

Tack ninahoumann
Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Fint att bevara denna mur så länge. Intressant historia !
Var här med min sambo och en hund. Mycket bra!

Tack edissabic
Omdömet skrevs 17 juli 2018

En fantastik historia bevaraad i form av en ringmur. Vilken skönhet denna vackra ring ger Visby, som inte alls vore samma sak utan denna femstärniga mur.
Ett måste på Gotland, ett måste i Sverige, ett måste i Scandinavien och ett måste i Europa.

Tack carlhenrikrapp
Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Visby ringmur är fantastisk! Så välbevarad, och så lätt att se från alla håll. På några ställen kan man komma upp. Fin utsikt fr Snäckgärdsporten.

1  Tack 386ylvas
Omdömet skrevs 13 juli 2018 från mobil enhet

Muren ger karaktär åt hela staden och är fantastiskt fint bevarad. Gå utmed hela och utforska spännande portar, torn och skrymslen. Helt gratis!

Tack trumbiggen