“Bra service och god pizza”
Omdöme om Isola Bella

Isola Bella
Rankad som nr 21 av 148 Restauranger i Visby
Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Buffé, Bokningar
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Bra läge intill Stora torget i Visby. En exklusivare pizza och pastarestaurang med väldigt bra service.

1  Tack harildsjohanna

Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Underbart ställe som man finner i en liten smal gränd. Vi åt en alldeles utsökt fläsksida med ett gott rött vin till som tillsammans bildade en fantastisk upplevelse. Stort plus till personalen som gav mycket bra service.

Se till att boka ett bord här under er vistelse för detta är ett måste.

Tack pjotrushek
Omdömet skrevs 14 juli 2020

Tog jövligt lång tid Över 1 timme Satt vi och väntade men gott som fan var det, ingen dricks här inte

1  Tack Ellaklint
Omdömet skrevs 7 juli 2020 från mobil enhet

Satt inne i valvet, mysigt! Vitlöksbröd, pizza Parma och rött vin= fullträff! Jättegott och fin service!

1  Tack mrsbloodykisses
Omdömet skrevs 5 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig mysig innergård med skydd för blåst o regn. Även mysigt inne i restaurangen. God mat men dyrt. Vi åt vegetariskt. Grillat spett med grönsaker. Det var gott. Men högt pris. Till efterrätt en citronsorbet. Fick en lite klick som innehöll is.
Sammanfattningsvis: mysig miljö, god mat men dyrt för den typ av mat vi åt iallafall.

Tack Berith9

Resenärer som tittade på Isola Bella tittade också på

Besökt Isola Bella? Berätta vad du tyckte!