“Bör besökas”
Omdöme om Isola Bella

Isola Bella
Boka med
Isola Bella har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 20 av 143 Restauranger i Visby
Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Buffé, Bokningar
Omdömet skrevs augusti 15 2017 från mobil enhet

Måste besökas om man gillar italiensk mat, pizzor suveräna. Mycket trevlig personal, trevlig miljö det tog lagom lång tid från när vi beställde och vi fick in maten. Ett litet minus som vi såg i menyn, slica en pizza 5 kr, dela en pizza 10 kr, tycker det är lite snålt av en restaurang med stil.

Tack Thomas P

Omdömet skrevs augusti 11 2017

Vi var sex personer som åt middag. Vi satt "ute" i den övertäckta innergården. Samtliga var mycket nöjda med sina pizzor resp pastarätter. Även desstererna var bra. Trevlig vinlista. Bra service.

Tack StorclaesLink_ping
Omdömet skrevs augusti 8 2017 från mobil enhet

Italiensk pärla med fantastisk mat! Fick bord trots vecka med mycket folk! Risotto och pizza av högsta klass och även den första kontakten med personalen. Dock fick vi notan kastad på bordet trots att vi inte bett om den av en för oss okänd servitris som inte bemödade sig med ett leende! Drar tyvärr ner helhetskänslan.

Tack Malin L
Omdömet skrevs augusti 8 2017 från mobil enhet

Det känns som man är utomlands.
Personalen har ett förträffligt teamwork och är mycket serviceinriktad!

God pasta och tiramisun är MAGISK!

Extra plus för att ni har Kränku te

Tack Annika K
Omdömet skrevs augusti 5 2017

Superhärligt bemötande och omhändertagande och tips om matval.
Vi var alla mer än nöjda. Och vi kommer tillbaka!

Tack Bicycle_12

Resenärer som tittade på Isola Bella tittade också på

Besökt Isola Bella? Berätta vad du tyckte!