“Endast testat baren”
Omdöme om Munkkallaren

Munkkallaren
Rankad som nr 18 av 149 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Eftersom vi kom lite sent kunde vi bara testa baren. Vi ville beställa en Mojito men man viste inte vad det var väldigt underligt på en så pass känd restaurang. Jag trodde mer om Munkkällaren.... kommer svårligen hit igen.

Tack caun46

Omdömet skrevs 19 september 2020

Mysig restaurang med mkt god mat. Vår servitris var dock snäsig, otrevlig och lämnade oss åt vårt öde. När vi gav upp om kaffe/dessert eller påfyllning och frågade kvinnan om betalning kom hon till slut till bordet. Ohövlig, kort i tonen och inte ett leende. Förtog hela känslan av restauranbesöket.

Tack Zandra75
Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Om man gillar att vänta sjukt länge på maten är det här ett toppenställe. Mysig miljö, kass service

Tack bodili2016
Omdömet skrevs 29 augusti 2020

Helt ok mat bitvis. Vissa i sällskapet beställde hamburgare men den visade sig vara mer av en råbiff. Hamburgarna skickades ut två gånger för att få lite mera färg men kom tillbaka likadana. I puben får man vänta en timme på att beställa vid bordet och då vet de inte hur man gör en Tom Collins.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack PerA41
Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Bra kvalitet på maten och supermysig innergård. Lagom stora portioner och trevlig personal. Rimliga priser.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack ChristinaE1135

Resenärer som tittade på Munkkallaren tittade också på

Besökt Munkkallaren? Berätta vad du tyckte!