“Happy hour”
Omdöme om Munkkallaren

Munkkallaren
Boka med
Munkkallaren har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 15 av 146 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs augusti 13 2017 från mobil enhet

Mellan 17-18 så var det happy hour priser på mat och dryck, jag tog skaldjursgrytan och sambon tog hamburgare, var jätte gott och med bra service!

Tack Camilla L

Omdömet skrevs augusti 11 2017 från mobil enhet

God mat till bra priser men ointresserad personal.
Vi beställde vin och fick inte provsmaka. Vi fick frågan om maten smakade bra innan vi hade hunnit smaka.

Tack Nina H
Omdömet skrevs augusti 8 2017 från mobil enhet

Vi är ett 60-årigt par som alltid är i Vis y under medeltidsveckan. Vi besöker detta ställe en gång per år för att äta och det blir några gånger till för att avnjuta en god öl. Det finns flera barer, härligt sortiment av lokal öl MEN det är fisk- och skaldjursgrytan som ger betyget!! Suverän. Härligt att sitta uta mot torget eller om det är kallt i deras innergård! Rekommenderas varmt!

Tack MarS5101
Omdömet skrevs augusti 7 2017

God service av personalen,fick bord snabbt.
Trevlig servitör .
Beställde hängmörad ryggbiff.
Sen brast det, fick in varsin rå ryggbiff.
Beställde mediumstekt.
Troligvisvis trött personal i köket.
Ett tips håll er med en kock som kan leva upp till att ni var årets krog 2016

Tack mikaelw946
Omdömet skrevs augusti 6 2017 från mobil enhet

Hoppade in för ett par öl, ett par kvällarnpö raken. Första kvällen var det ett band soms spelade, mkt trevligt. Vinylbar.Mysig miljö. Dock får tjejen i baren på övre våningen underkänt. Var mer intresserad av att prata med kompisar än att servera dryck.
Rekommenderas!

Tack halloncabby

Resenärer som tittade på Munkkallaren tittade också på

Besökt Munkkallaren? Berätta vad du tyckte!