“Gott”
Omdöme om Bakfickan

Bakfickan
Rankad som nr 5 av 150 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 29 augusti 2021

Trevligt ställe på Stora torget i Visby. Deras strömming med potatismos rekommenderas. Tillmötesgående personal.

Tack 243g_rela

Omdömet skrevs 28 augusti 2021

Var lite svårt att få bord...fullsatt. Fick vänta i baren på utsidan så löste det sig. Maten var utsökt och servisen var rapp och uppmärksam.
Kommer mycket gärna åter till denna trevliga restaurang. Tack för en trevlig kväll.

Tack 646kerstinm
Omdömet skrevs 25 augusti 2021 från mobil enhet

Bästa restaurangen av alla vi testat under veckan. Den stekta strömmingen jag åt var den godaste jag ätit. Frugan var också mycket nöjd med fisksoppan.

Tack Flingan
Omdömet skrevs 22 augusti 2021 från mobil enhet

Otroligt god mat och riktigt bra service, blev till och med tillfrågad om jag ville ha mer mat efter att jag ätit upp hela portionen. Fruktansvärt bra!

Tack Mattias014
Omdömet skrevs 19 augusti 2021 från mobil enhet

God och riktigt vällagad mat centralt I Visby. Prisnivån som egentligen ade flesta restauranger i Visby på sommaren lite onödigt hög. I ich med bra mat blir omdömet bra.

Tack Matsalainen

Resenärer som tittade på Bakfickan tittade också på

Besökt Bakfickan? Berätta vad du tyckte!