“Konstnärspar”
Omdöme om Bakfickan

Bakfickan
Rankad som nr 5 av 150 Restauranger i Visby

Mycket vacker idyllisk natur och då som vi ett vackert par som vi passar in där som vem som helst annars

Datum för besöket: juli 2021
Tack 6561RoM

Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

Så bra, det var fullt men värden / kyparn var trevlig och rak, sätt er i baren så kommer jag och hämtar er om ca 45 min så ska ni få ert bord, satt och gjort så blev det, supertrevlig kille i baren, här har Bolaget mfl mycket att lära hur man bemöter folk. väl på plats får vi en lika trevlig servitris, maten det bästa vi ätit på länge , bra priser dessutom.

1  Tack kentrick1968
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Åt strömming och rökta räkor, jag och min mamma delade och det var verkligen mycket mat! Godaste strömmingen jag ätit och gott vin. Servicen här är av toppklass och atmosfären väldigt mysig. Kan varmt rekommendera!

Tack 562stinat
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Åt en kanon lunch i baren. Toast Skagen till förrätt och stekt strömming till varmrätt. Verkligen supersmarrigt. Speciellt tack till vår grymma servitör Noa!

Tack JUS19920809
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Superfint ,supertrevligt,och super super supergott
Jag rekommenderar varmt man blir alltid nöjd

Tack 140agnieszkao

Resenärer som tittade på Bakfickan tittade också på

Besökt Bakfickan? Berätta vad du tyckte!