“Grym lunch!”
Omdöme om Bakfickan

Bakfickan
Rankad som nr 5 av 150 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Åt en kanon lunch i baren. Toast Skagen till förrätt och stekt strömming till varmrätt. Verkligen supersmarrigt. Speciellt tack till vår grymma servitör Noa!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack JUS19920809

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Superfint ,supertrevligt,och super super supergott
Jag rekommenderar varmt man blir alltid nöjd

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 140agnieszkao
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Jättefina och generösa skagensmörgåsar som rekommenderas.
Fisksoppan var helt ok, men inte mer.
Den lilla portionen Gotlandspannkaka med Salmbärssylt var ok, men helt felprissatt.
Bakfickans choklad var vid sidan av skagenmackan det klart mest prisvärda.
Vi var egentligen ute efter att äta musdlor, men de var slut

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack kalle882
Omdömet skrevs 16 juli 2021 från mobil enhet

Instämmer med tidigare recension gällande nonchalant bemötande. Stod i kö i 45 min innan vi ens fick prata med någon i personalen. Då får vi höra att vi får säkert vänta 1 timme innan vi kan få ett bord. Väldigt dåligt bemötande!

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack stefan_k_larsson
Omdömet skrevs 15 juli 2021

Har varit här förut och varit nöjd. Känns stressigt och trångt, vissa får bättre service än andra tyvärr. Maten är god och vällagad.

Datum för besöket: juli 2021
Tack ElisabethNgott

Resenärer som tittade på Bakfickan tittade också på

Besökt Bakfickan? Berätta vad du tyckte!