“Fantastiskt”

Rankad som nr 1 av 146 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs september 8 2017

Jättetrevlig personal
Fantastiskt god mat
Otroligt mysigt och genuint.
Mycket att välja på .
Ger mycket goda råd om vilka drycker som passar till maten.

Tack zielinskigotland
Bakfickan, Ägare på Bakfickan, svarade på det här omdömetSvarade september 15 2017

Hoppas verkligen vi kan leva upp till alla fina ord nästa gång du kommer, verkligen kul att höra!

Välkommen snart igen önskar vi på Bakfickan

Omdömet skrevs september 7 2017 från mobil enhet

Jag brukar inte vara något stort fan av hypade restauranger med "intim miljö", då det ofta betyder att man måste boka veckor i förväg och sen tvingas typ sitta i knät på främlingar och gapa och skrika för att prata med sitt sällskap. Blev dock positivt överraskad av supertrevliga lilla Bakfickan. Grym service och fantastisk mat, och på nåt sätt ändå behaglig akustik. Vi åt havsabborre och pappardelle med scampi, rullade nästan därifrån, "synd" eftersom efterrätterna säkert var awesome även de. Väl värt att boka några dagar innan!

Tack HoustonKid

Kul att du var nöjd med besöket hos oss, nästa gång får du spara magen till lite dessert också!

Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs september 6 2017 från mobil enhet

Åt en fantastisk tvårätters i en lokal som var så otroligt mysig. Personalen var kunnig, serviceinriktad och glad. Detta är en restaurang som inte får missas om ni är i Visby!!

Tack Sofia n

Vi blir så glada av så här fina omdömen!

Välkommen snart igen!

Omdömet skrevs september 5 2017

Vi åt där 2 kvällar i rad och de bytte till "lågsäsongsmeny" till andra besöket. Likväl var Skaldjurspastan (kväll nr 2) god liksom Kungsflundran första dagen. Topp! Härligt vinval. Vi beställde Chablis och fick ...ett rött underbart gott vin. Terre de Mistral tror jag det hette! Passade utmärkt.
Vi bugar och bockar....och kommer gärna tillbaka.

Tack Midori34

Härligt att vi lyckades leverera även efter menybytet.

Snart byter vi säkert lite igen, varmt välkommen då!

Omdömet skrevs september 3 2017 från mobil enhet

God fiskrestaurang. Mysigt och litet med trevlig personal. Strömmingen är det klassiska men även fisksoppan var god

Tack MalinS478

Kul att höra att både maten passade och att vi i personalen skötte oss, hopps du kommer till oss snart igen

Resenärer som tittade på Bakfickan tittade också på

Besökt Bakfickan? Berätta vad du tyckte!