“Trevlig miljö med glad personal”
Omdöme om Gamla Masters

Gamla Masters
Rankad som nr 5 av 157 Restauranger i Visby
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 12 november 2018 från mobil enhet

Jag åt lammlägg som var riktigt goda. Det finns bara ett fåtal bord så boka bord är nog ett måste om du vill vara garanterad en plats. Restaurangen ligger centralt i Visby med utsikt åt gatan. Vill du enbart dricka drinkar, öl eller vin så går det bra det med. Det finns en bar med platser att sitta på runt baren.

Datum för besöket: november 2018
Tack Grynet8

Omdömet skrevs 12 november 2018 från mobil enhet

Trevlig och gemytlig personal, kunniga om menyn. Perfekt balanserad meny, inte så många rätter men det är bara positivt. Vi åt lite sent, vilket kan vara en nackdel eftersom restaurangen övergår till att vara en pub/bar och då stiger ljudvolymen.

Datum för besöket: november 2018
Tack Beamieweenie
Omdömet skrevs 25 oktober 2018 från mobil enhet

Att dom höll ett bord till oss eftersom vi kanske skulle komma är underbart. Tack för det. Vi kom sent efter arbete men en reducerad meny gav ändå hummer, köttbullar och löjrom mm. Mycket gott och trevligt. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Fredrik E
Omdömet skrevs 16 oktober 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe god mat , lammfile den bästa jag ätit, super gott. Lite stressad servering, senare är det många matgäster som är trevligt, även i uppvärmd uteplats. Man behöver förboka bord.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Anita R
Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Jag och dottern åt en mysmiddag på deras uteservering. Skönt trots sen månad med hjälp av värmare. Supergod kräftsoppa! Väl tilltagen!följde upp med ribs som oxå var väldigt mycket mat på. Vi åt inte upp och plötsligt erbjöd servitrisen en doggy-bag! Annorlunda men trevligt erbjudande!
Rekommenderar denna restaurang!

Datum för besöket: september 2018
Tack Y1326EUericl

Resenärer som tittade på Gamla Masters tittade också på

Visby, Gotland

Besökt Gamla Masters? Berätta vad du tyckte!