“Utmärkt service och god mat”
Omdöme om Gamla Masters

Gamla Masters
Rankad som nr 5 av 157 Restauranger i Visby
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 12 november 2018 från mobil enhet

Trevlig och gemytlig personal, kunniga om menyn. Perfekt balanserad meny, inte så många rätter men det är bara positivt. Vi åt lite sent, vilket kan vara en nackdel eftersom restaurangen övergår till att vara en pub/bar och då stiger ljudvolymen.

Datum för besöket: november 2018
Tack Beamieweenie

Omdömet skrevs 25 oktober 2018 från mobil enhet

Att dom höll ett bord till oss eftersom vi kanske skulle komma är underbart. Tack för det. Vi kom sent efter arbete men en reducerad meny gav ändå hummer, köttbullar och löjrom mm. Mycket gott och trevligt. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Fredrik E
Omdömet skrevs 16 oktober 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe god mat , lammfile den bästa jag ätit, super gott. Lite stressad servering, senare är det många matgäster som är trevligt, även i uppvärmd uteplats. Man behöver förboka bord.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Anita R
Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Jag och dottern åt en mysmiddag på deras uteservering. Skönt trots sen månad med hjälp av värmare. Supergod kräftsoppa! Väl tilltagen!följde upp med ribs som oxå var väldigt mycket mat på. Vi åt inte upp och plötsligt erbjöd servitrisen en doggy-bag! Annorlunda men trevligt erbjudande!
Rekommenderar denna restaurang!

Datum för besöket: september 2018
Tack Y1326EUericl
Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Servitören var oerhört kunnig, vänlig och engagerad, vilket gav oss en riktigt fin upplevelse tillsammans med maten som var fantastisk!
Jag uttryckte min entusiasm för friterad persilja och fick en riklig portion i en skål bredvid den ordinarie strödd på rödtungan. Vi hade frågor kring ett vin och fick provsmaka innan vi bestämde oss. Likaså med rom. Servitörens kunnande och bemötande ledde oss till en riktigt god kväll!
För att vara säker på att få plats behöver man boka bord.
Missa inte denna höjdare!

Datum för besöket: september 2018
Tack KerstinE40

Resenärer som tittade på Gamla Masters tittade också på

Visby, Gotland

Besökt Gamla Masters? Berätta vad du tyckte!