“Herr”

Rankad som nr 5 av 157 Restauranger i Visby
Bra för: Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Jag och dottern åt en mysmiddag på deras uteservering. Skönt trots sen månad med hjälp av värmare. Supergod kräftsoppa! Väl tilltagen!följde upp med ribs som oxå var väldigt mycket mat på. Vi åt inte upp och plötsligt erbjöd servitrisen en doggy-bag! Annorlunda men trevligt erbjudande!
Rekommenderar denna restaurang!

Tack Y1326EUericl

Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Servitören var oerhört kunnig, vänlig och engagerad, vilket gav oss en riktigt fin upplevelse tillsammans med maten som var fantastisk!
Jag uttryckte min entusiasm för friterad persilja och fick en riklig portion i en skål bredvid den ordinarie strödd på rödtungan. Vi hade frågor kring ett vin och fick provsmaka innan vi bestämde oss. Likaså med rom. Servitörens kunnande och bemötande ledde oss till en riktigt god kväll!
För att vara säker på att få plats behöver man boka bord.
Missa inte denna höjdare!

Tack KerstinE40
Omdömet skrevs 12 september 2018

Riktigt trevligt ställe med ypperligt läge i centrala Visby Innerstad.
Serverar mat av mycket hög kvalitet i en härlig miljö.

De har även ett trevligt barhäng och uteplats om vädret medger.

Tack dangli
Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Lätt att få bord trots att vi inte bokat. Utmärkt service och hjälp med att hitta lämpliga drycker. Mycket vällagad mat, vi åt kräftsoppan och lammfilé. Avrundade med kaffe & cognac.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack 249andersh
Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Underbart vällagad mat. Bra service, trevlig personal. Öppnar lite sent så tänk inte på tidig middag

Datum för besöket: augusti 2018
Tack CarinaJ169

Resenärer som tittade på Gamla Masters tittade också på

Visby, Gotland

Besökt Gamla Masters? Berätta vad du tyckte!