“Klassisk a la carte av hög klass”
Omdöme om Gamla Masters

Gamla Masters
Rankad som nr 5 av 157 Restauranger i Visby
Bra för: Lokal mat, Affärsmöten, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 12 september 2018

Riktigt trevligt ställe med ypperligt läge i centrala Visby Innerstad.
Serverar mat av mycket hög kvalitet i en härlig miljö.

De har även ett trevligt barhäng och uteplats om vädret medger.

Datum för besöket: september 2018
Tack dangli

Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Lätt att få bord trots att vi inte bokat. Utmärkt service och hjälp med att hitta lämpliga drycker. Mycket vällagad mat, vi åt kräftsoppan och lammfilé. Avrundade med kaffe & cognac.

Tack 249andersh
Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Underbart vällagad mat. Bra service, trevlig personal. Öppnar lite sent så tänk inte på tidig middag

Tack CarinaJ169
Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Maten är fantastisk på Gamla Masters, men den är också rätt dyr, i alla fall under Almedalsveckan. STämningen är alltid hög och det behövs nog alltid att man bokar bord i förväg.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Berit B
Omdömet skrevs 20 augusti 2018 från mobil enhet

När vi skulle välja restaurang sökte vi efter bra betyg och hittade Gamka Masters. Väl värda sin plats i White guide, med perfekt mat och kunnig, trevlig personal. Familjär stämning och kvalitet. Går gärna tillbaks!

Tack Pepparmynta

Resenärer som tittade på Gamla Masters tittade också på

Visby, Gotland

Besökt Gamla Masters? Berätta vad du tyckte!