“Fantastisk upplevelse”

Rankad som nr 5 av 157 Restauranger i Visby
Bra för: Lokal mat, Affärsmöten, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Lätt att få bord trots att vi inte bokat. Utmärkt service och hjälp med att hitta lämpliga drycker. Mycket vällagad mat, vi åt kräftsoppan och lammfilé. Avrundade med kaffe & cognac.

Tack 249andersh

Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Underbart vällagad mat. Bra service, trevlig personal. Öppnar lite sent så tänk inte på tidig middag

Tack CarinaJ169
Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Maten är fantastisk på Gamla Masters, men den är också rätt dyr, i alla fall under Almedalsveckan. STämningen är alltid hög och det behövs nog alltid att man bokar bord i förväg.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Berit B
Omdömet skrevs 20 augusti 2018 från mobil enhet

När vi skulle välja restaurang sökte vi efter bra betyg och hittade Gamka Masters. Väl värda sin plats i White guide, med perfekt mat och kunnig, trevlig personal. Familjär stämning och kvalitet. Går gärna tillbaks!

Tack Pepparmynta
Omdömet skrevs 15 augusti 2018 från mobil enhet

En vårt gång hade ett krav, det ska finnas lammracks & när vi sökte kom gamla masters upp. Vi blev absolut inte besvikna!

Riktigt bra service från början till slut, vi hade barnvagn med oss & det var inga problem. Lyhörda, gav bra inputs när vi tvekade, bra uppföljning på dryck, helt perfekt!

& så maten , inget att klaga på! Topp rakt igenom för alla fyra! Hade absolut kunnat gå tillbaka nästa gång vi besöker Visby!

Rekommenderas starkt!

Tack Lisa D

Resenärer som tittade på Gamla Masters tittade också på

Visby, Gotland

Besökt Gamla Masters? Berätta vad du tyckte!