“En pärla”

Rankad som nr 4 av 155 Restauranger i Visby
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig lokal, som hemma fast bättre! Personalen var mycket duktiga, kunniga och serviceinriktade! Åt lamm som var ljuvligt och smälte i munnen, helt fantastiskt!

Tack Sofia n
Gabriel S, Owner på Gamla Masters, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2017

tusen tack för ditt besök Sofia :-)

Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Lyckades få bord här samma kväll genom att ringa 1h innan. Maten var jättegod och personalen väldigt trevlig. Mysigt inomhus också

Tack MalinS478
Omdömet skrevs 25 augusti 2017 från mobil enhet

Jag och min fru har ätit på gamla masters tidigare vi samma tid förra året och varit nöjda!
Idag åt vi piggvar båda två..
Vi fick in två st stjärtbitar med mest ben och fett på och i men bit var det dessutom nån typ av oaptitlig körtel typ!
Personalen (en man)kommer först och
Frågar en bra tag efter att vi ätit klart om det smakade bra, vilket jag påpekar artigt att det var väldigt litet kött och mest ben och fett!
Han stirrade en stund och svarar vill du ha mer!?
Jag svara att nu har vi ju ätit färdigt!
Jag hade möjligen tänkt mig nån typ av respons o kompensation!
Det som händer är att hela personalen nonchalerar oss totalt under kvällen och vill knappt servera oss efterrätt trots flera försök till ögonkontakt!!
När vi sen ska gå så vänder dom oss ryggen utan minsta försökt att säga ens hej då trots att dom ser oss gå!!!!!
O proffsigt och en personal som totalt nonchalera sina dyrt betalande gäster är verkligen totalt oacceptabelt!
Dom gjorde saken mycket värre med sitt agerande istället för att försöka visa oss lite service och värdigt bemötande som restaurang gäster!
Då hade kvällen kunnat vara ok ändå!

1  Tack Kiropraktor C
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 från mobil enhet

Romantisk middag för två i Gotlands hjärta. Förrätt - kalvbräss. Delade på två, blev bara en liten snärt för oss båda men den satte sina spår - ruskigt god sås! Varmrätt med Entrecote, kanon! Lite mustiga priser vid första anblick men visade vara klart värt våra dineros. Rekommenderas! #brinner4dinner

1  Tack Malte94ful
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket professionell personal och god och rikligt med mat.
En effektiv och professionell personal som skapar lugn och välbefinnande. Vällagad mat och utsökta drycker därtill.

Tack Bovieran

Resenärer som tittade på Gamla Masters tittade också på

Besökt Gamla Masters? Berätta vad du tyckte!