“Ok mat med hemsk lokal”
Omdöme om Ching & Chong

Ching & Chong
Rankad som nr 88 av 150 Restauranger i Visby
Kök: Asiatiskt
Omdömet skrevs 9 oktober 2021 från mobil enhet

Maten var ok, inte bra och inte heller dålig. Men lokalen, fy! Slitet och gammalt och kändes inte så fräscht och inbjudande tyvärr.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack resandepalmen

Omdömet skrevs 20 augusti 2021

En lunchbuffé utöveer det vanliga med ypperlig sushi, asiatisska rätter och husmanskonst. På fredagar oh helger bjudds även glass till efterrätt.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Johan H
Omdömet skrevs 8 april 2021

Rasistisk mat och rasistik personal. Inga kineser där bara några svennar. De diskriminerade mig för att jag var kinses

Datum för besöket: april 2021
2  Tack Kinesakku
Omdömet skrevs 28 september 2020

min upplevelse är genom bilderna och de var fina och det såg gott ut och om jag har vägarna förbi Visby någon gång kanske jag tittar förbi.

Datum för besöket: september 2020
Tack Icajerry321
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Hittade en liten kinarestaurang på vår rundvandring runt den anrika staden Visby. Vi valde allihopa buffén.

Förutom att till priset av 418 kr få världens minsta dricka så var maten till råga på allt elände kall. Smaken är det inget fel på men man kan tycka att den åtminstone skall vara varm

Blir McDonalds nästa gång vi är här

Datum för besöket: juli 2020
Tack danielmH2532YU

Resenärer som tittade på Ching & Chong tittade också på

Besökt Ching & Chong? Berätta vad du tyckte!