“har inte ätit där men det ser ganska gott ut”
Omdöme om Ching & Chong

Ching & Chong
Rankad som nr 87 av 150 Restauranger i Visby
Kök: Asiatiskt
Omdömet skrevs 28 september 2020

min upplevelse är genom bilderna och de var fina och det såg gott ut och om jag har vägarna förbi Visby någon gång kanske jag tittar förbi.

Datum för besöket: september 2020
Tack Icajerry321

Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Hittade en liten kinarestaurang på vår rundvandring runt den anrika staden Visby. Vi valde allihopa buffén.

Förutom att till priset av 418 kr få världens minsta dricka så var maten till råga på allt elände kall. Smaken är det inget fel på men man kan tycka att den åtminstone skall vara varm

Blir McDonalds nästa gång vi är här

Datum för besöket: juli 2020
Tack danielmH2532YU
Omdömet skrevs 6 mars 2020

Klart mest generösa och prisvärda lunchstället! Alltid fräscha tillbehör i salladsbuffé. Kan vara näst intill fullsatt om man kommer efter tolv. Suchin är otroligt god och det brukar vara minst 7-8 sorter. Den varma buffén innehåller både svensk husmanskost och asiatiska liksom vegetariska rätter och är alltid vällagad och mycket god. Personalen är alltid glad trevlig och hjälpsam. Vi går alltid därifrån med ett proppmätt leende på läpparna.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Johan H
Omdömet skrevs 31 oktober 2019 från mobil enhet

Buffé med allt från sushi till pannkakor via klassiska kinarätter. Gott om mat för den hungriga. Maten smakar helt ok även om det inte är några kulinariska höjder.

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack buddan68
Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Mycket god, fräsch och varierad mat som tillfredsställer de flestas smaker. Idag hörde jag från grannbordet. -och här tjejer har de RIKTIGT GOD mat... kan inte annat än instämma!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Johan H

Resenärer som tittade på Ching & Chong tittade också på

Besökt Ching & Chong? Berätta vad du tyckte!