“Bästa lunchstället i Visby”
Omdöme om Ching & Chong

Ching & Chong
Rankad som nr 87 av 150 Restauranger i Visby
Kök: Asiatiskt
Omdömet skrevs 6 mars 2020

Klart mest generösa och prisvärda lunchstället! Alltid fräscha tillbehör i salladsbuffé. Kan vara näst intill fullsatt om man kommer efter tolv. Suchin är otroligt god och det brukar vara minst 7-8 sorter. Den varma buffén innehåller både svensk husmanskost och asiatiska liksom vegetariska rätter och är alltid vällagad och mycket god. Personalen är alltid glad trevlig och hjälpsam. Vi går alltid därifrån med ett proppmätt leende på läpparna.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Johan H

Omdömet skrevs 31 oktober 2019 från mobil enhet

Buffé med allt från sushi till pannkakor via klassiska kinarätter. Gott om mat för den hungriga. Maten smakar helt ok även om det inte är några kulinariska höjder.

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack buddan68
Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Mycket god, fräsch och varierad mat som tillfredsställer de flestas smaker. Idag hörde jag från grannbordet. -och här tjejer har de RIKTIGT GOD mat... kan inte annat än instämma!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Johan H
Omdömet skrevs 30 juli 2019

Sämsta stället jag har varit på otrevlig personal som skriker ingen mat framme osv gå inte hit!!!!!!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Filip L
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Vällagad mat med styrka där det behövs. Var lite orolig för det stora utbudet då det brukar betyda att kvaliteten sjunker, men ching & chong har en bra genomgående lägstanivå. Sushin är bra med stor bredd inklusive lax, tofu(!), californis rolls och bläckfisk. Bitarna är små vilket jag gillar. Sushiriset kunde ha lite mer risvinäger för min smak men var annars ok.

Thaimaten är välsmakande och kryddig där det behövs. Missa inte fisksåsen som är fenomenal. Husmanskosten är väl den svagaste länken men bra för kinkiga barn.
Kaffe kakor dryck ingår.
Mycket prisvärd buffé!

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack crindebratt

Resenärer som tittade på Ching & Chong tittade också på

Besökt Ching & Chong? Berätta vad du tyckte!