“Helt ok lunch”

Ching & Chong
Rankad som nr 87 av 150 Restauranger i Visby
Kök: Asiatiskt
Omdömet skrevs 31 oktober 2019 från mobil enhet

Buffé med allt från sushi till pannkakor via klassiska kinarätter. Gott om mat för den hungriga. Maten smakar helt ok även om det inte är några kulinariska höjder.

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack buddan68

Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Mycket god, fräsch och varierad mat som tillfredsställer de flestas smaker. Idag hörde jag från grannbordet. -och här tjejer har de RIKTIGT GOD mat... kan inte annat än instämma!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Johan H
Omdömet skrevs 30 juli 2019

Sämsta stället jag har varit på otrevlig personal som skriker ingen mat framme osv gå inte hit!!!!!!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Filip L
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Vällagad mat med styrka där det behövs. Var lite orolig för det stora utbudet då det brukar betyda att kvaliteten sjunker, men ching & chong har en bra genomgående lägstanivå. Sushin är bra med stor bredd inklusive lax, tofu(!), californis rolls och bläckfisk. Bitarna är små vilket jag gillar. Sushiriset kunde ha lite mer risvinäger för min smak men var annars ok.

Thaimaten är välsmakande och kryddig där det behövs. Missa inte fisksåsen som är fenomenal. Husmanskosten är väl den svagaste länken men bra för kinkiga barn.
Kaffe kakor dryck ingår.
Mycket prisvärd buffé!

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack crindebratt
Omdömet skrevs 24 mars 2019

Helt klart mest prisvärda lunchalternativ i Visby vilket också märks eftersom det är den klart mest välbesökta lunchrestaurangen i Visby!. Perfekta stället att ta med sig barn till eftersom det finns så mycket gott att välja på för alla. Sushin är klart allra bäst men husmanskosten håller ofta också mycket god klass liksom de asiatiska rätterna.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Johan H

Resenärer som tittade på Ching & Chong tittade också på

Besökt Ching & Chong? Berätta vad du tyckte!