“Sämsta ställer”

Ching & Chong
Rankad som nr 89 av 150 Restauranger i Visby
Kök: Asiatiskt
Omdömet skrevs 30 juli 2019

Sämsta stället jag har varit på otrevlig personal som skriker ingen mat framme osv gå inte hit!!!!!!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Filip L

Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Vällagad mat med styrka där det behövs. Var lite orolig för det stora utbudet då det brukar betyda att kvaliteten sjunker, men ching & chong har en bra genomgående lägstanivå. Sushin är bra med stor bredd inklusive lax, tofu(!), californis rolls och bläckfisk. Bitarna är små vilket jag gillar. Sushiriset kunde ha lite mer risvinäger för min smak men var annars ok.

Thaimaten är välsmakande och kryddig där det behövs. Missa inte fisksåsen som är fenomenal. Husmanskosten är väl den svagaste länken men bra för kinkiga barn.
Kaffe kakor dryck ingår.
Mycket prisvärd buffé!

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack crindebratt
Omdömet skrevs 24 mars 2019

Helt klart mest prisvärda lunchalternativ i Visby vilket också märks eftersom det är den klart mest välbesökta lunchrestaurangen i Visby!. Perfekta stället att ta med sig barn till eftersom det finns så mycket gott att välja på för alla. Sushin är klart allra bäst men husmanskosten håller ofta också mycket god klass liksom de asiatiska rätterna.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Johan H
Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Stor och fräsch lokal med många sittplatser.

Personalen var trevliga men kändes lite oproffsiga då dom stod med mobilen i ansiktet. Och under min vistelse där kunde jag se folk äta gratis då dom antagligen kände ägaren. Jag tycker att man kan vara lite mer diskret med sånt.

Men allt som allt var det okej.

Datum för besöket: juli 2018
Tack hanje02
Omdömet skrevs 6 juli 2018

Buffe med husman, kina, lite thai och sushi. Maten helt ok, bättre än vad man förväntar sig på ett ställe med det här konceptet. Sushin faktiskt bland den bästa på Gotland - men du får ha lite tålamod, för den är hårdvaluta i lunchkön. Prisvärt, bra om man är ett gäng med många viljor, de flesta kan hitta något - utom möjligen veganen. Miljön kan vara stökig och trångt vid borden rätt ofta.

Datum för besöket: april 2018
Tack Megafred

Resenärer som tittade på Ching & Chong tittade också på

Besökt Ching & Chong? Berätta vad du tyckte!