“Bra buffé med många rätter”
Omdöme om Ching & Chong

Ching & Chong
Rankad som nr 89 av 150 Restauranger i Visby
Kök: Asiatiskt
Omdömet skrevs 27 mars 2017

Buffén är ganska standardmässig men goda rätter. Man kan även äta sushi om man föredrar det eller take away. Trevlig och vänlig personal. Rimliga priser.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Ulf K

Omdömet skrevs 27 december 2016

Klassiskt slafsig amerikansk kinamat i buffevariant där a la carter rätterna lyfter nivån ifrån slafsig men knappt det.

Datum för besöket: juli 2016
Tack simonk789
Omdömet skrevs 1 december 2016 från mobil enhet

Äter här ibland och ibland blir det hämtmat härifrån. Trevligt bemötande, glad personal som vill att man skall trivas! Vare sig man äter på plats eller hämtar. God och fräsch mat! Har alltid blivit nöjd. Denna gång blev det sushi. Så gott! Ser fram emot nästa besök!!

Datum för besöket: november 2016
Tack Annika671
Omdömet skrevs 20 augusti 2016 från mobil enhet

Vi åt kvällsbuffe, trevligt bemötande av personal och fanns en hel del att välja på bland rätterna. Sushin var förvånansvärt bra för att vara buffé, verkligen plus i kanten!

Datum för besöket: augusti 2016
1  Tack Fredrik Q
Omdömet skrevs 20 augusti 2016 från mobil enhet

Åt kvällsbuffén, god mat och sushin var jättegod! Extra + för gratis påfyllning av drickan. Trevlig personal och fin lokal. Kommer äta här igen nästa gång jag besöker Visby.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Mia H

Resenärer som tittade på Ching & Chong tittade också på

Besökt Ching & Chong? Berätta vad du tyckte!