• Fri parkering
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 101 US$/natt.

Donners Hotell(Visby)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 112 US$/natt.

Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 98 US$/natt.

• Fri parkering
Clarion Hotel Wisby(Visby)
Omdömet skrevs 14 maj 2018 från mobil enhet

Anledningen till att vi valde detta boende var i första hand att det var en lägenhet med kök. Vill gärna ha kylskåp o möjlighet att koka kaffe. Lägenheten är jättefin. Rymlig o fräsch. Det var väldigt varmt de dagarna vi var där så lägenheten var jättevarm till o från. Hade gärna haft fönstret öppet under natten men kanske inte när man bor längst ner...
Det finns en grillplats som var upptagen varje kväll. Mysigt. Tvättstuga fanns om man behövde tvätta. Poolen var inte igång ännu det är ju bara en bit in i maj. Det var lugnt och tyst på nätterna. Den närmaste omgivningen kunde ju varit mysigare. Det renoveringsfärdiga huset bredvid var ju som ett rivningsobjekt.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack SusanLen
Omdömet skrevs 12 augusti 2017

Lägenheterna är nybyggda, fräscha men små. En familj på 4 personer bor trångt här. Enkelt kök med fläkt som inte klarar sin uppgift om man väljer att steka något i stekpannan. Bra wi-fi. Poolen var riktigt kall trots att det var mitt i sommaren. Gångavstånd in till centrala Visby. Betyget är mellan 3 och 4 men till slut väljer jag en 3:a med tanke på att priset under högsäsongen är för högt när man ser till kvaliteten på boendet.

• Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
1  Tack Mickelintott
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Nytt och fräscht ställe med gångavstånd till centrum. Bra möjligheter att grilla ute, tvätta osv. Inte så bra ventilation på rummen. Sen ska man vara medveten om att det inte byts några sängkläder, handdukar eller att det städas något under vistelsen. Du får själv köpa toapapper om det tar slut.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
1  Tack Snoken74
Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Ja, det här är ett prisvärt alternativ i Visby. Nytt och fräscht med pool och gångavstånd till centrum, vad mer kan man begära som barnfamilj? Vi kommer gärna tillbaka. Vi bokade hotellet för att med lätthet kunna utforska Visby "by foot" och resten av ön med bil. Perfekt med gratis parkering där alla bilar får plats även om man kommer hem sent någon dag.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
1  Tack rockytrebor
Omdömet skrevs 12 mars 2017

Allt man behöver och lite till, trevlig personal med en hjälpsam attityd.
Golvvärme, Dubbelsäng, tv på rummet och allting i gott skick.
Härlig minimalistisk stil med färgerna vitt, grått och svart, fint parkettgolv och utmärkt kök.

Tips för att välja rum: Försök få ett rum på de högre våningarna för bättre utsikt
  • Bodde här: augusti 2016, reste i arbetet
1  Tack Rikard-Bergstrom