“Lunch utomhus”

Restaurant Rosengarden
Boka med
Restaurant Rosengarden har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 45 av 143 Restauranger i Visby
Kök: Österrikiskt, Franskt
Omdömet skrevs augusti 11 2017

Bra läge och miljö i ruinen vid Torget. Vi åt lunch utomhus och maten var helt OK. Servicen även den OK, men inte mer.

Tack StorclaesLink_ping

Omdömet skrevs augusti 7 2017 från mobil enhet

Har nu varit här tre gånger i år, och nu funkar det. Igen! Varit svajigt ett tag, men dagens Kalvlever Anglais (185:-) var i toppklass! Måste tillbaka för en schnitzel!

Tack PeoE_13
Omdömet skrevs augusti 5 2017 från mobil enhet

Lite besviken överlag på inredning och allt. Musslorna var dock helt ok. Känns som om man lever lite på läget.

Tack Yvonne W
Omdömet skrevs augusti 5 2017 från mobil enhet

Vi var två familjer med barn, så vi var ute hyfsat tidigt för en middag. Vi åt schnitzel, panko-panerad kyckling och oxfilé till barn. Maten var god men musslorna var slut och likaså en sorts öl på menyn. Servicen var inte bra. Inte alls uppmärksamma på gästernas behov. Vid frågor upplevde vi dem arroganta. Tre av fem endast pga av att maten var ok.

Tack sealla
Omdömet skrevs augusti 5 2017 från mobil enhet

För att förvärra det höga sorlet körde man också hög musik. Svagt
Förrätten med pilgrimsmussla var mycket salt men ändock smaklös.
Såsen till varmrätten - ankbröst var även mycket salt. Det verkar som om kocken inte kan smaksätta och då vräker hen i salt.
Köttet var dock perfekt stekt och gott.
Vi bad om efterrättsmenyn men den kom aldrig och efter en halvtimme bad vi om notan - självklart fick vi fel nota. Ingen vidare service

Tack Lars E

Resenärer som tittade på Restaurant Rosengarden tittade också på

Visby, Gotland

Besökt Restaurant Rosengarden? Berätta vad du tyckte!