Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline247 US$
eDreams227 US$
Trip.com246 US$
Agoda.com247 US$
ZenHotels.com
FindHotel
Omdömet skrevs 30 juni 2019 från mobil enhet

Väldigt centralt, vi bodde 2 vuxna och två barn och hade väldigt gott om plats (bokat det största alternativet) rummet vi hade låg mot innergården så stördes ej av ljudet från gatan. Väldigt fint och fräscht. Tacksamt med AC när det var närmare 30 grader ute. Väldigt positiv vistelse och fungerade väldigt smidigt med tydliga och bra instruktioner även utan en reception.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Marcus_K_1982
Omdömet skrevs 19 juli 2018

Ett modern frächt hotel, med möjligheter till att fixa lite egen mat. Det finns balkong, den är gemensam. Det är ingen reception, men allt är så välordnad, så det behövs inte. Det bästa är läget, gångavstånd till det mesta. Har du ont av ljud, så ta med öronproppar, själv hade jag inga problem med att sova.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack ninahoumann
Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Hemtrevligt hotell med självhushåll.
Det känns som att ha sitt eget krypin, skön säng och ett litet kök där du kan fixa enkel frukost och lunch. Bra läge i Visby med nära till allt. Allt är genomtänkt och enkelt. Återkommer gärna hit igen.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack 485_seg
Omdömet skrevs 6 maj 2018

Hotell Repet ligger mycket centralt i Visby, vilket både är fantastiskt och lite av en förbannelse. Vårt rum var mycket fint, fräscht och rymligt. Köket hade den utrustning som behövdes för att åtminstone kunna äta frukost där. Frukost ingår nämligen inte. Väldigt sköna sängar och trevlig inredning. Allt är mycket välordnat med portkoder och nycklar som hämtas i ett skåp i entrén eftersom det inte finns någon personal på hotellet. Den enda nackdelen är just hotellets centrala belägenhet, eftersom överförfriskade människor på väg hem från krogen av någon anledning tycks gilla att samlas på gatan nedanför och väsnas. Det här gäller antagligen mest på fredagar och lördagar, men jag kan tänka mig att det under sommaren är ett problem även under andra nätter. Om man har möjlighet att välja så skulle jag därför undvika rummen mot gatan till förmån för rum som vetter mot gården.

Rumstips: Välj ett rum mot gården för att undvika att bli väckt på natten.
Datum för vistelsen: maj 2018
Tack LasseB299
Omdömet skrevs 8 oktober 2017 från mobil enhet

Hade väl ganska höga tankar om boendet innan ankomst, efter att ha läst alla omdömen, men den här vistelsen lämnade inget vidare intryck.
Vi börjar med det positiva: Läget är bra och rummet är ganska fint.
Det var väl det.

Här följer resten:
Vi kommer till hotellet cirka 30 minuter innan incheckningstid. Vi får då inte gå in på rummet, då det städas, vilket såklart är helt ok. Vi tänker då nyttja förvaringsutrymmet som ska finnas, låsbart är det beskrivet. Nej, det går inte att låsa. Eller ja, nyckeln kan du ju vrida om, men helt menlöst då det bara är att dra lite löst i kanten på luckan så går det upp ändå.
Så det var bara att släpa med sig väskorna, både när vi checkade in och ut.

Väl inne i rummet tänker vi göra en kaffe i den Nespresso-maskin som finns där.
Den är inte rengjord på länge vill jag lova, och mjölkskummaren är rentav ÄCKLIG, den stinker gammal sur, rutten mjölk.

Sen försöker vi göra i ordning bäddsoffan, men det finns ingen logik i hur man fäller upp extrasängen. Den får ligga kvar på golvet.
När det är gjort upptäcker vi att vi saknar ett lakan. Klockan är då strax efter 17. Vad bra att de ”bara finns ett samtal bort”, tänker jag då.
Ringer på angivet nummer, inget svar. Mailar istället.
Ingen ringer tillbaks och dagen efter får jag svar på mailet.
Då har vi haft tur som hittat ett extra lakan ute i hallen (allmänt utrymme).

På natten skulle jag upp på toa. Det är ISKALLT på toaletten. Elementet är inte igång och ventilationen som drar in kall luft är på för fullt. Det är inte lätt att hitta hur man stänger av den!
Elementet drar jag igång, men det var så dags då...

Nej, det blir inga fler nätter här för de pengarna. Det var inte värt det, tyvärr!

Datum för vistelsen: oktober 2017
4  Tack 64andreasl