“Semester”
Omdöme om Eden Tapas & Bar

Eden Tapas & Bar
Boka med
Eden Tapas & Bar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 25 av 157 Restauranger i Visby
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Fantastiskt goda rätter!!!
Vi saknade dock någon lättare- fräschare rätt. Om det hade funnits hade det blivit en 5:a

Datum för besöket: april 2018
Tack Lena M

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Varit här flera gånger och maten har alltid smakat bra. Goda drinkar! Bra för stora sällskap (även för små).

Datum för besöket: juli 2017
Tack Anna F
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Gick hit för att fira en 17-åring. Det finns mat som passar alla, oavsett ålder och inställning. Många kötträtter och många vegetariska/veganska rätter likaså. Kan rekommendera de flesta rätterna förutom de veganska grillspetten som inte var något vidare varken i konsistens eller smak. Vi åt förutom dessa bl a räkor, halloumi, rödbetor m chevre, ribs, tacos, chili, m.m allt till belåtenhet!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Strunt68
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Vi var tre personer som besökte denna
Tapas resturang. Jag åt gratinerad sötpotatis samt lammfilé vällagat och mycket gott. Andra i sällskapet åt kyckling bitar samt en chilirätt. Dom var också helnöjda. Vi bestämde att vi skall gå dit igen inom kort. Jag rekommenderar denna resturang starkt. Håkan

Datum för besöket: februari 2018
Tack 451h_kana
Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Har besökt den hör restaurangen många gånger och aldrig blivit besviken. Menyn ändras lite då och då men det finns alltid något som blir favoriten. Miljön är mysig med olika rum, vilket gör att ljudmiljön är ok och pratvänlig. Även barnen gillar maten.

Datum för besöket: september 2017
Tack hagafrun

Resenärer som tittade på Eden Tapas & Bar tittade också på

Visby, Gotland
Visby, Gotland

Besökt Eden Tapas & Bar? Berätta vad du tyckte!