“God frukost”
Omdöme om Sjalso Bageri

Sjalso Bageri
Rankad som nr 2 av 5 Smått och gott i Visby

God frukost och bullar! Fin utsikt mot havet och trevliga personal. Mycket mysigt ställe att äta frukost på. Man kunde sitta och njuta av naturen hur länge så helst!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack thikje

Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt goda lunch mackor. Bästa vi nånsin ätit. Lite små men fick äta flera. Bullarna goda men inte i samma klass som mackorna. Perfekt cykeltur från Visby.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack B9408ACevab
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Mycket goda frukostbröd och vi har även provat alla bullarna i sortimentet och dom är verkligen på en toppen nivå! Väl värt ett besök eller två!

1  Tack Jeppejeppsson
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt ställe med mycket goda mackor och bullar. Vacker miljö. Glöm inte att åka ner till hamnen nedanför när du ändå är där.

Tack Stefan P
Omdömet skrevs 15 juli 2021 från mobil enhet

Vi beställde 4 olika sorters bullar att dela på. Det var väldigt bra smak men bullarna var väldigt torra och kompakta. Vi tycker inte de var värda priset.

Tack MalinB574

Resenärer som tittade på Sjalso Bageri tittade också på

Besökt Sjalso Bageri? Berätta vad du tyckte!