“Gofika”
Omdöme om Sjalso Bageri

Sjalso Bageri
Rankad som nr 2 av 5 Smått och gott i Visby
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Underbar miljö nära fiskeläget, drack kaffe och åt kardemummabulle, väldigt gott! Väl värt ett besök.

Tack gunsanoberg

Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god kardemummabulle gjort på lokala råvaror. Mysig atmosfär och fin inredning. Det fanns även färdiggjorda lunchmackor i bra kombinationer för bra pris. Rekommenderas

Tack oliviat643
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt bageri med goda kunchmackor och riktigt gott kaffebröd.
Fint att sitta ute nära havet och gott om plats.

Tack AnnaH4035
Omdömet skrevs 19 februari 2020

Längtar du efter garanterat nybakat till kaffet ? eller nybakat matbröd ? Då är det till Själsö man ska åka :) Här är personalen fantastisk...och allt som serveras till det goda kaffet, ger mersmak.
Vi åker med glädje hit varje sommar.

Datum för besöket: september 2019
Tack bennyulla2016
Omdömet skrevs 5 november 2019 från mobil enhet

Mysigt ställe där man aldrig blir besviken. Denna gång fikade vi med varsin bulle med kaffe och te till. Alltid lika gott fikabröd.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 351jennya

Resenärer som tittade på Sjalso Bageri tittade också på

Besökt Sjalso Bageri? Berätta vad du tyckte!