“Gotlands bästa bullar”
Omdöme om Sjalso Bageri

Sjalso Bageri
Rankad som nr 1 av 1 Bagerier i Visby
Omdömet skrevs 1 april 2018

Idag blev det en fika på Själsö bageri. Deras kardemumma bulle är favoriten, kokostoppen likaså. Kan man sitta ute har man en underbar utsikt mot havet. Inte billigaste fiket, men det gör inget då deras bullar gör underverk i gommen. Kan rekomenderas starkt

1  Tack Micke G

Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Ett härligt bageri med stor uteservering sommartid. Begränsade öppettider andra delar av året. Mysigt att åka dit och äta frukost. Sitta ute och se en bit av havet. Mackor med goda pålägg och bullarna får man inte missa! Kardemummabullarna kan rekommenderas!
Hit åker vi gärna!

Tack SwedishGrace1
Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Lite saftiga priser men det var det värt. Även mackorna var goda. Missa inte den lilla fiskehamnen nedanför.

Tack Jenntan
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Vi hade letat länge men utan tur, då dök Slälsö bageri upp och det var öppet! Värt ett besök! Goda kakor, trevlig personal och fin utsikt!

Tack Ingrid N
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Trevligt café med brett utbud av lunchmackor och fikabröd.
Beläget vid kusten strax norr om Visby, vilket erbjuder fin utsikt från deras uteservering.
Finns gott om plats för parkering.

Tack Jonas N

Resenärer som tittade på Sjalso Bageri tittade också på

Besökt Sjalso Bageri? Berätta vad du tyckte!