“Horrible”

Beyrouth
Rankad som nr 13 av 148 Restauranger i Visby
Kök: Libanesiskt
Omdömet skrevs 24 augusti 2020 från mobil enhet

Sämsta restaurangen på hela resan.
Beställer först en öl, som knappt är kall. Sedan beställer vi ett lammfilespett och en vegetarisk. På tallriken ligger ett spett, liite lite bulgur och ännu mindre röror, typ en tesked av varje. Köttet smakar bra, inte den vegetariska, smakar fattigt halvfabrikat. Vi får inget bröd till den libanesiska maten (?), så vi ber om bröd och lite till av rörorna. In kommer lite mer röra, som vi sen måste betala 79kr för (???). Servitrisen okunnig om libanesisk mat och kort i svaren, kan ej ta emot kritik och går iväg under samtalet (???). Alla libaneser hade skämts om de sett denna patetiska ursäkt till libanesisk restaurang.

Tack johannese277

Omdömet skrevs 19 augusti 2020 från mobil enhet

Mysig restaurang med vällagade små rätter. Vi valde avsmakningsmenyn med 16 meze, en vegetarisk och vanlig med grill samt efterrätt. Till maden drack vi Libanesiskt rött vin: Ksara, väldigt gott till maten. Rekommenderas starkt, väl värt ett besök.

/ Mattias & Sara

2  Tack 280mattiasr
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

God mat med fin utsikt över S:t Hans ruinen. Härliga, goda röror, delikat grillade olika kötträtter. Mycket mat för pengarna , du blir garanterat mätt och belåten. Serviceminded personal, rekommenderas varmt.

4  Tack bosseb152
Omdömet skrevs 15 augusti 2020

En pärla i Visby. Sååå god mat. Och god service. Perfekt kryddning och en smakupplevelse som är nära topnotch. Rekommenderas varmt.

Tack Liljan16
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Vi beställde 16 rätters varmt o kallt. Det var gott, lagom och prisvärt. Till detta drack vi rött libanesiskt vin Ksara som passade utmärkt till de goda smakerna. Dessert blev sorbet respektive glass med pistagenötter - en god avslutning.
Vi satt på uteserveringen. Bra distans mellan borden. Trevlig personal.

Tack Berith9

Resenärer som tittade på Beyrouth tittade också på

Besökt Beyrouth? Berätta vad du tyckte!