“Jag tror jag blir vegetarian!”
Omdöme om Beyrouth

Beyrouth
Rankad som nr 13 av 143 Restauranger i Visby
Kök: Libanesiskt

Vi åt 16 kalla och varma smårätter och allt var såå gott! Vi behövde inte vänta länge, maten var vackert upplagd och det var fullt tillräckligtoch lite till för att vi skulle bli mätta. Allt var så gott att man undrade hur man skulle kunna äta så gott igen. Det blir till att åka till Visby igen!

Tack Anita S

Omdömet skrevs augusti 30 2017 från mobil enhet

Vi beställde en mezetallrik med diverse olika rätter. Maten kom snabbt då vi var få gäster. Vackert upplagd och mycket god. En superb måltid med olika smakbitar. Vi blev mycket mätta.

Tack Frank Å
Omdömet skrevs augusti 7 2017 från mobil enhet

Vi var 5 pers som tog in 16 rätters meny för 5. Det blev väldigt mycket mat. Vi lät kocken bestämma rätterna men borde ha valt själva istället och tagit lite mindre antal rätter. Vi blev proppmätta och fick med oss en doggybag hem. Bästa rätten var kyckling vingar och sämst var falafel som inte smakade något.

Tack Krisgittan
Omdömet skrevs augusti 6 2017

Vällagad och god meze med bra variationer och trevlig service.
Prisvärt.
Länge sen vi åt så god meze!

Tack Lena L
Omdömet skrevs augusti 3 2017 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera avsmakningsmenyn med 16 rätter valda av kocken.

Hela sällskapet (8 pers) var supernöjda med besöket på Beyrouth.

Tack Susanne E

Resenärer som tittade på Beyrouth tittade också på

Besökt Beyrouth? Berätta vad du tyckte!