Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com62 US$
Priceline62 US$
eDreams62 US$
Orbitz.com62 US$
FindHotel74 US$
Omdömet skrevs 19 maj 2019 från mobil enhet

Fint läge, trevlig personal och städade rum. Något smått och man hör in till grannarna men annars var det perfekt. Hade önskat wifi men för det priset så var allt bra. Åt inte frukost på stället så inga kommentarer där.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Grankhan
villaborgen, Ägare på Wisby Jernvägshotell, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2019

Hej! Så roligt att höra att du uppskattar vår personal. Vårt lilla vandrarhem har lite utvecklingspotensial precis som du säger. Men jag kan äntligen meddela att vi installerat supersnabbt wifi! Varmt välkommen igen för att prova. Varma hälsningar, Joel

Omdömet skrevs 7 juli 2018

Vandrarhemskaraktär, flerbäddsrum med dusch och wc i korridor. Litet ställe, bara sex rum, så inget problem med wc/duschen. Bra läge i Visby, innanför murarna. Bra frukost, med det mesta som behövs. OK sängar, rent. Dock lyhört mellan rummen! Prisvärt!

Rumstips: Rummet mot innergården är bäst!
Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Mikael P
villaborgen, Hotelldirektör på Wisby Jernvägshotell, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2019

Tack Mikael för dina vänliga ord med knorr! :) Vi försöker anpassa priset och ha så lite knorr som möjligt. Mvh, //Joel

Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Läget är utmärkt. Personalen är jättetrevlig, verkligen serviceminded. Enkla men fräscha rum och ett bra kök med en trevlig terass. Vi köpte frukost på systerhotellet Villa Borgen för 120/person. Frukosten var modern och hade allting vi kunde önska. De hade bl.a: chiapudding, nybakat bröd, våfflor med nutella och energishots. Hit kommer vi gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Anna E
villaborgen, Receptionschef på Wisby Jernvägshotell, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2019

Vi ser fram emot att ha er här igen! Tack för fina ord om vår personal, våra rum och frukosten! Betyder mycket för oss. /Joel

Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

4 vuxna i ett familjerum funkar, men inga biytor. Köket var bra och fungerade väl. Att anmärka på var dock duscharna som inte var fungerande fullt ut (1 översvämningar och 1 var hållaren trasig) toaletterna hade behövts städas lite oftare. Ej lyhört!

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack 624elisabeths
Omdömet skrevs 29 maj 2017

Fantastiskt läge mitt på shoppinggatan i Visby. Nära till allt = buss, hamn, restauranger, bageri, affär. Fräscha duschar och toaletter som ligger i korridoren. Enkla rum och ett ganska trångt kök men bara 6 rum som ska dela på detta. Liten utealtan från köket.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Helen A