Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com98 US$
Travelocity98 US$
Vio.com98 US$
Priceline98 US$
ZenHotels.com101 US$
Omdömet skrevs 7 april 2022 från mobil enhet

Ett bra hotell i hjärtat av Visby

+ god och varierad frukost
+ ljusa och rymliga rum
+ avslappnad lugn känsla i hela hotellet
+ bra utgångspunkt för att promenera runt i gamla stan men även strandpromenaden

- om du kommer efter 18.00 under lågsäsong är receptionen obemannad.

Datum för vistelsen: april 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack MABE_82
Omdömet skrevs 23 februari 2022 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell. Trevligt välkomnande personal. Vackert, om än ganska litet rum,som var rent och prydligt. Sköna sängar men jag hade önskat en fåtölj till på rummet om man är två som bor där. Snyggt badrum. Frukosten var väldigt smakligt uppdukad och väldigt god i lugn och skön miljö. Hela hotellet gav ett mycket behagligt intryck och läget är bra. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: februari 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack LINKS234
Omdömet skrevs 7 februari 2022

Kalk är ett fint litet hotell med mysig atmosfär invändigt men allt är väldigt litet och kan upplevas trångt. Upplevelsen var mycket bra här då vi stannade över helgen, två nätter. Rummet upplevdes lite litet men ändå en bra standard på rummet och personlig stil. Det slog mig att hotellet inte är kanske det bästa lämpade för den som har rörelseproblem. Receptionen erbjuder inte 24 timmars tillgänglighet heller så senare incheckning måste meddelas i förväg och inträde med kod. Rummet hade det mesta som förväntades att finnas där och med fin utsikt åt två olika håll i det rummet som vi blev tilldelat. Frukosten var helt okej och med lite mer personlig stil i både utbud och omgivning (källare). Kalk är definitivt ett hotell som du ska överväga för din vistelse i Visby.

Datum för vistelsen: december 2021
Tack carljoel
Omdömet skrevs 30 maj 2021 från mobil enhet

Trevligt bemötande vid ankomst, super fint hotell. Härligt med färska blommor.
Bokade ett delux rum med balkong, väldigt fint, sköna sängar, rent och fräscht. Lugn omgivning.
Frukosten va jätte bra, mycket goda allternativ och lite roligare utbud än traditionellt.
Har inget att klaga på.

Datum för vistelsen: maj 2021
2  Tack johannablommis
Omdömet skrevs 1 juli 2020 från mobil enhet

Vi var här i 2 dagar. Hotellet är välstädat fräscht och fint, härliga sängar och låg ljudnivå så man verkligen kan sova. Det är nära till restauranger och shopping. Personalen är hjälpsamma och väldigt trevliga. Man känner sig välkommen. Det enda som var minus var att frukosten hade väldigt litet utbud. Mer veganska alternativ än "standard" tyvärr inte en kontinental frukost.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Resochupplev12