Priceline
eDreams55 US$
CheapTickets52 US$
Omdömet skrevs 16 oktober 2020

Ett Bed and Breakfast i centrala Visby beläget vid ringmuren där vissa rum har utsikt över Almedalen. Det finns ett fräscht gemensamt kök där man kan ordna sin frukost(som ingår). Det finns även kylskåp på rummet där man kan förvara sin egen mat och tillaga den i köket. Vissa rum har balkong med utsikt över Almedalen, ringmuren/havet. Alla rum har möjlighet att utnyttja den gemensamma trädgården där det grillar, bord och stolar. Gångavstånd till affärer och Visbys sevärdheter. Bra wi-fi ingår. Tv finns på rummet.

Rumstips: Rum med utsikt över Almedalen ej mot innergården.
Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack Sören J
Omdömet skrevs 30 april 2020

Vi är tre par som bokat i maj tyvärr har detta boende bara förskottsbetalning, nu i coronatider så skall man ju inte åka dit enligt myndigheterna, vi vill flytta fram denna resa till nästa år men fick ett svar per mail efter många skickade mail " Denna bokning är inte återbetalbar" detta var svaret, det går verligen inte att få tag eller svar från någon om hur man hanterar boendet nu när man tvingar över oss i coronatider
Så akta er för att boka något här

Datum för vistelsen: april 2020
2  Tack Lennart_Fo
Omdömet skrevs 22 september 2019 från mobil enhet

Centralt läge. Positivt med kylskåp på rummet. Personal frånvarande hela vistelsen. Frukosten bestod av fil, flingor/müsli, apelsinjuice, marmelad, ost och rostbröd. Ingen städning under hela veckan. Mycket spindelnät och en del spindlar. Överpris för vad man får.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack sttilda
Omdömet skrevs 11 september 2018

Alldeles för dyrt för vad vi fick. 1440/natt i mitten av augusti.(Dubbelrum)Träffade ingen personal. Fick bädda själva. Mycket enkel frukost som vi fick göra själva. Ofräscha sängar o sängkläder. Knöliga kuddar. Lyhört. Vandrarhems känsla.
Läget innanför murarna var bra.Härlig trädgård att sitta och äta frukost vid bra väder. Lätt med parkering strax utanför murarna.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack barbr0j
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Enkelt men välstädat rum med mycket bekväm säng, snyggt badrum och frukost i kylen. I trädgården finns olika sittplatser som man kan välja om man vill sitta i solen eller inte. Närheten till stan är det absolut bästa med boendet. Mycket prisvärt. Ett tips när man bor här är att gå rakt över gatan till Strand och äta en fantastisk frukostbuffé om man vill ha en mer stadig frukost.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 54elisabethk